İki belediye başkanı daha AK Parti’ye geçiyor! İsmail Saymaz duyurdu…

İsmail Saymaz, iki belediye başkanının daha AK Parti’ye geçeceğini duyurdu. Rozetlerin, Perşembe günü AK Parti’nin Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda takılması planlanıyor.

İki belediye başkanı daha AK Parti’ye geçiyor! İsmail Saymaz duyurdu… - Sayfa 1

Yerel seçimlerin ardından belediyelerde başlayan parti değiştirme trafiği sürüyor. İsmail Saymaz, iki belediye başkanının daha AK Parti’ye geçeceğini duyurdu...

110
İki belediye başkanı daha AK Parti’ye geçiyor! İsmail Saymaz duyurdu… - Sayfa 2

İYİ Partili Nevşehir Belediye Başkanı Rasim Arı ile CHP’den istifa eden Keçiören Belediye Başkanı Mesut Özarslan’ın AK Parti’ye katılacağı öğrenildi.

210
İki belediye başkanı daha AK Parti’ye geçiyor! İsmail Saymaz duyurdu… - Sayfa 3

İsmail Saymaz'ın aktardığına göre, Arı ve Özarslan’ın perşembe günü düzenlenecek AK Parti Genişletilmiş İl Başkanları Toplantısı’nda partiye katılması bekleniyor. 

310
İki belediye başkanı daha AK Parti’ye geçiyor! İsmail Saymaz duyurdu… - Sayfa 4

İki belediye başkanına rozetlerinin toplantıda takılması planlanıyor.

410